• Groot assortiment hulpmiddelen
  • Deskundig advies
  • Nazorg, service en garantie
0
Winkelwagen € 0,00

Klacht of Compliment?

Wij horen beiden graag…

Wij doen onze uiterste best om u te voorzien van het juiste hulpmiddel. Het kan echter zijn dat u onze dienstverlening niet als prettig ervaart. Dan horen wij dat uiteraard graag. Door rechtstreeks van u te horen wat de problemen zijn, kunnen wij eventuele knelpunten onder de loep nemen en onze processen verbeteren om zo meer klachten te voorkomen. Dus heeft u een klacht over uw hulpmiddel of onze dienstverlening? Laat het ons dan weten.

Hoe geeft u een klacht door?
Wij ontvangen uw klacht bij voorkeur per e-mail:
Het is ook mogelijk om een klacht per post naar ons toe te sturen. Ons adres is: Hulpmiddelencentrum, t.a.v. afdeling Kwaliteit, Bolderweg 6, 1332 AT, Almere
Let erop dat u naast de omschrijving van uw klacht, ook duidelijk de naam, geboortedatum en woonplaats van degene aan wie het hulpmiddel toebehoort, vermeldt.

Wat gebeurt er met uw klacht?
Indien u een klacht per e-mail verstuurt, ontvangt u binnen twee werkdagen een ontvangstbevestiging per e-mail. Tegelijkertijd wordt uw klacht doorgezet naar de verantwoordelijke persoon voor klachtenafhandeling op de vestiging waaronder het hulpmiddel valt. Vanuit deze plek wordt uw klacht verder opgepakt. De afdeling Kwaliteit zal uw klacht en het verloop aan de achterzijde monitoren en waar nodig processen structureel veranderen in het geval het een klacht betreft die vaker voorkomt.

Indien wij uw klacht per post ontvangen, wordt deze in behandeling genomen binnen twee werkdagen na ontvangst. U ontvangt van de afdeling Kwaliteit een schriftelijke reactie na het verwerken van uw klacht. Ook deze klacht zal op eenzelfde wijze als hierboven beschreven worden doorgezet.

PS. Als een u tevreden klant bent horen wij dat uiteraard ook graag! Wij zorgen er dan voor dat uw compliment bij de vestiging of individuele medewerker terecht komt.