Kwaliteit - Hulpmiddelencentrum
  • Groot assortiment hulpmiddelen
  • Deskundig advies
  • Nazorg, service en garantie
0
Winkelwagen € 0,00

Kwaliteit

Keurmerken

Het Hulpmiddelencentrum is in het trotse bezit van het kwaliteitscertificaat Nationaal Keurmerk Hulpmiddelen.

Nationaal Keurmerk Hulpmiddelen
Met ingang van 24 april 2015 is het Hulpmiddelencentrum in bezit van het Nationaal Keurmerk Hulpmiddelen. In 2014 is het Nationaal Keurmerk Hulpmiddelen (NKH) gelanceerd. Met dit keurmerk kunnen bedrijven in de hulpmiddelenbranche aantonen dat zij het maximale doen om kwaliteit, service en beschikbaarheid te waarborgen. Het verbindt deze bedrijven in de gezamenlijke missie om samen te bouwen aan een sterke branche. Lees hier meer over het Nationaal Keurmerk Hulpmiddelen en wat dit voor u betekent.

Klachtenprocedure

Wij willen te allen tijde voldoen aan de eisen, wensen en verwachtingen van onze klanten. Werkprocessen en werkwijzen zijn gericht op een kwaliteitsbewust denken en handelen. Middels periodieke controle audits, cliëntenpanels en een jaarlijks terugkerend klanttevredenheidsonderzoek blijven wij geïnformeerd over de ervaringen van klanten. Aan de hand van deze resultaten ondernemen we stappen om de kwaliteit van onze dienstverlening te optimaliseren. Als klant bent u op deze wijze verzekerd van kwalitatief hoogstaande producten en een adequate dienstverlening.

Mocht u klachten hebben of suggesties willen doen om onze dienstverlening te verbeteren dan kunt u ons dit mailen of schrijven naar:

Hulpmiddelencentrum
t.a.v. Kwaliteitsmanager
Postbus 181
9250 AD Burgum

U kunt binnen 5 dagen een reactie tegemoet zien.

Hulp nodig?

Friesland:   0511 - 460 660
Amersfoort:  033 - 461 91 91
Wmo:  088 - 000 94 44

Veelgestelde vragen