• Groot assortiment hulpmiddelen
  • Deskundig advies
  • Nazorg, service en garantie
0
Winkelwagen € 0,00

2XP-Twan-van-Asseldonk-Uden

Hallo Uden!


Geachte inwoner van de gemeente Uden,

Per 1 april 2018 is het Hulpmiddelencentrum de nieuwe leverancier voor het onderhoud en de leveringen van hulpmiddelen voor de Wet maatschappelijke ondersteuning (Wmo) in de gemeente Uden.

De gemeenten Bernheze, Boekel, Landerd, Oss en Uden hebben voor ons gekozen als de nummer één leverancier van Wmo-hulpmiddelen. Ze kozen unaniem voor het Hulpmiddelencentrum als voorkeursleverancier vanwege ons klantgerichte aanbod en de gunstige prijs:

  • Vaste servicepunten
  • 24/7 serviceorganisatie
  • Ruime keuze aan hulpmiddelen
  • Snelle levertijden
  • Goede bereikbaarheid

We zien ernaar uit u als klant te mogen bedienen! Op deze pagina vindt u alle informatie die voor u als klant belangrijk is.

Over het Hulpmiddelencentrum

Het Hulpmiddelencentrum is de leverancier van mobiliteits- en revalidatiehulpmiddelen. Wij hebben meerdere vestigingen verspreid over het hele land. In opdracht van gemeenten, instellingen, zorgverzekeraars en particulieren leveren wij hulpmiddelen met alle bijbehorende dienstverlening.

  • Verpleegbedden en toebehoren
  • Til- en transferhulpmiddelen
  • Mobiliteitshulpmuiddelen
  • Douche- en toilethulpmiddelen
  • Overige hulpmiddelen

Met veel plezier doen onze medewerkers dagelijks hun uiterste best voor u. Zo houden wij de kwaliteit van onze hulpmiddelen hoog én u als klant tevreden.

Contactgegevens

Vanaf 1 april hebben wij een Wmo-vestiging in Oss. De contactgegevens hiervan zijn:

Wmo-vestiging
Industrielaan 63
5349 AE Oss

Telefoonnummer: 088 - 000 94 46 (lokaal tarief)
E-mail:

Spoedgevallen
Voor spoedgevallen kunt u vanaf 1 april altijd bellen naar bovenstaand telefoonnummer. Op dit telefoonnummer zijn wij 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar.

Servicepunten

Per 1 april beschikken wij ook over 3 servicepunten in Oss, Uden en Nistelrode. Hier kunt zonder afspraak terecht voor het onderhoud en kleine reparaties aan uw voorziening. U kunt hierbij denken aan het oppompen van banden, het rechtzetten van handvatten en het maken van defecte verlichtingen.

Tweewielers Wim de Wilt
Violierstraat 13
5402 LA Uden
0413 - 262 620

Openingstijden
Maandag t/m vrijdag: 08:30 uur tot 17:30 uur
(dinsdags gesloten)
Zaterdag: 09:00 uur tot 17:00 uur

Schermafbeelding 2018-02-21 om 15.39.20

Fietsplus Rini
Laar 27
5388 HB Nistelrode
0412 - 611 231

Openingstijden
Maandag t/m vrijdag: 09:00 uur tot 18:00 uur
Zaterdag: 09:00 uur tot 16:00 uur

logo_fietsplus_rini

Bike+
Obrechtstraat 19
5344 AT Oss
0412 – 403 878

Openingstijden
Maandag: 09.00 tot 18.00 uur
Dinsdag: Gesloten
Woensdag: 09.00 tot 18.00 uur
Donderdag: 09.00 tot 21.00 uur
Vrijdag: 09.00 tot 18.00 uur
Zaterdag 09.00 tot 15.00 uur
Bike-plus-logo-op-zwart1

Storingen en reparaties

Mocht er onverhoopt iets stuk gaan aan uw voorziening, dan kunt u vanaf 1 april gebruikmaken van onze storingsdienst. U kunt storingen en reparaties op de volgende manieren melden:

  • Via onze Service App
  • Via ons telefoonnummer: 088 - 000 94 46 (lokaal tarief)
  • Via ons mailadres:
  • Via onze website: www.hulpmiddelencentrum.nl/storingen-en-reparaties
  • Voor kleine reparaties kunt u terecht bij onze servicepunten.

Heeft u pech onderweg of is er sprake van een calamiteit? Bel dan altijd naar ons storingsnummer:
088 - 000 94 46 (lokaal tarief). Op dit telefoonnummer zijn wij 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar.

Service App

Met onze nieuwe Service App heeft u altijd de meest actuele informatie en contactgegevens binnen handbereik. Deze app ondersteunt u als u snel een storing of reparatie wilt melden of bij spoed direct contact met ons wilt opnemen.

  • U hoeft slechts één keer uw contactgegevens in te vullen. Bij elke melding die wij daarna via de app ontvangen, weten wij precies om welke klant en voorziening het gaat. Dit scheelt veel handelingen.
  • Via de app wordt ook direct uw locatie meegestuurd zodat onze monteur precies weet waar u zich bevindt.
  • U kunt eenvoudig en snel storingen en reparaties doorgeven.
  • U kunt met één druk op de knop contact opnemen met ons landelijke storingsnummer dat 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar is.

Het Hulpmiddelencentrum streeft ernaar om mobiliteit, zelfstandigheid en comfort bij haar klanten te creëren. Met onze oplossingen en de expertise van onze monteurs bereiken wij dit. U kunt de app hier gratis downloaden via de App Store of Google Play.

Klachtenregeling

Het kan voorkomen dat u niet tevreden bent over uw voorziening, onze dienstverlening, de contacten met onze medewerkers of over onze orgsniatie. Dan willen wij dit graag weten zodat we daar iets aan kunnen doen. Dat is belangrijk voor u en ook voor ons. U kunt uw klacht schriftelijk indienen, dit kan per mail via of per post naar:

Hulpmiddelencentrum
Afdeling Kwaliteit
Schuttevaerweg 5
3044 BA Rotterdam

Binnen twee werkdagen na binnenkomst van de klacht krijgt u een bevestiging van ontvangst. Hierin staat hoe de procedure verder zal verlopen en tot wie u zich kunt wenden voor eventuele vragen over de procedure. Het Hulpmiddelencentrum streeft ernaar klachten binnen maximaal vier weken af te handelen.

Wilt u een onafhankelijke bemiddelaar inschakelen? Dan kunt u contact opnemen Stichting Arbitrage Revalidatie en Zorghulpmiddelen.

Overige vragen

Heeft u naar aanleiding van deze pagina nog vragen? Neem dan gerust contact met ons op. Wij helpen u graag en vertrouwen erop u optimaal van dienst te zullen zijn!

Met vriendelijke groet,

Stefan van Bloemendaal

Algemeen directeur
Hulpmiddelencentrum

 

Logo Hulpmiddelencentrum RGB
 

Hulp nodig?

Lenen, huren & kopen 0511 – 460 660 (Noord-Nederland)
  033 – 461 91 91 (Midden-Nederland)
Wmo 088 - 000 94 44